שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

במהלך השנים אני נשאלת אותן שאלות על ידי הלקוחות.

על מנת לתת לכם את כל התשובות, רכזתי רשימה של שאלות ותשובות בנושאים שקשורים לעסק.

שאלות בתחומים: כשרות, משלוחים, מוצרים, התאמות סלסלאות, מארזים ורועי חברה, שעות פעילות…

ממליצה לכם לקרוא לפני שאתם שואלים.

כשרות

תעודת כשרות – בהשגחת הרבנות
מועצה אזורית דרום השרון

משלוחים

בהחלט, אנו עושים משלוחים בתוספת תשלום בהתאם ליעד.

עלות המשלוח בהתאם ליעד המשלוח. יש להתקשר לתיאום משלוחים.
ניתן לראות מחירים בעמוד: מחירון משלוחים.

בוודאי, אנחנו שולחים אך ורק לפי שעה שהלקוח מבקש. אנחנו לא מפזרים הזמנות באותה שעה.

בהחלט, בתאום מראש מרמות השבים

משלוחים מתחילים לצאת ב 08:30 עד שעה 16:00.

הנהג מגיע עד לכניסה לחוף אך לא יורד לחוף. יש להפגש בכניסה לחוף. יש לתת נקודת ציון מדוייקת לנהג.

מארזים וארועים לחברות

בהחלט אנחנו מפנקים את כולם.

אנחנו מספקים את המארזים לכל מקום ובשעה שתרצו בתוספת תשלום. ניתן לבצע גם איסוף עצמי.

המחירים כוללים מע"מ.

עריכת האירוע בשטח כרוכה בעלות ואנשי צוות.

תשלומים

ניתן לשלם באמצעות: כרטיסי אשראי, פייפאל, paybox, העברה בנקאית.

סלסלות פיקניק וארוחות בוקר

כל הסלסלות באתר הם זוגיות.

ניתן להגדיל כמויות לפי מספר אנשים. ההגדלה כרוכה בתוספת תשלום.

לא. כל הסלסלות באתר הם זוגיות.

אפשר לעשות התאמות על בסיס מוצרים קיימים שלנו בתאום טלפוני.

על בסיס סלסלאות באתר ניתן לשנות למוצרים טבעוניים.

אנחנו מחליפים את הלחמים בסלסלה ללחמים ללא גלוטן בתוספת מחיר. המטבח אינו סטרילי לגלוטן. באריזת סלסלה ללא גלוטן אנו מקפידים על הפרדה.

ניתן להתאים מוצרים לפי מוצרים קיימים שלנו.

משלוחים יוצאים החל משעה 08:30 מרמות השבים?

ימים ושעות פעילות

א – ה: 19:00 – 08:00
ו: 14:00 – 08:00
שבת: סגור

בשבת אנו לא עובדים.

יצירת קשר

טלפון: 052-2-90-70-45
אימייל: wow@jessica.co.il